1 + 1 = 3
“Waarde leveren aan de klant door samenwerking (1+1=3): via de inzet van de individuele professional bij de klant, naar een ‘kennisteam’ met gecombineerde vak- en sectorkennis voor de klant.” Daarin ligt onze meerwaarde voor de klant!
De meerwaarde voor klanten ontstaat door de ondernemende samenwerkingsstructuur van Orange Oaks rondom organisatievraagstukken (“intrapreneurship”). Daarbij hebben zelfstandige professionals zich georganiseerd rondom actuele klantvraagstukken of functionele vakgebieden in de markt – in de vorm van een of meer kennisteams.
Klanten kunnen daardoor niet alleen gebruik maken van de kennis van de individuele professional, maar ook van de unieke combinatie van kennis van het betreffende kennisteam en hun gebundelde sectorervaring.
De professionals in elk kennisteam ondersteunen elkaar bij organisatievraagstukken door klankborden en periodieke bijeenkomsten. Maar ook door lezingen, bedrijfsbezoeken, management games, workshops, trainingen en in gezamenlijk sessies met andere netwerken helpen we elkaar om onze dienstverlening dagelijks te verbeteren.
Mentoring on the job, coaching, training en klankborden tussen professionals en opdrachtgevers zijn gebruikelijke activiteiten bij Orange Oaks. De werkwijze staat er borg voor dat de kwaliteit van de service goed blijft aansluiten bij de steeds veranderende behoeften.